Subject: Sadevete kogumine
From: "Nikolai Ratasepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Lauri Mei" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 15:20:26 +0300

Tere,

Pärast Turba alevikus, Lasteaia 2 elamu nurga peal mõned aastad tagasi 
toimunud kanalisatsioonisüsteemi renoveerimist on hakanud suuremate 
vihmadega meie krundile vett kogunema. Vihmavesi koguneb krundi piiril Jaama 
tn ääres olevasse kraavi ning sealt see piisavalt kiiresti ära ei imbu.

Fotod kuupäevadega pealkirjades on leitavad siit: Lasteaia 2, Turba - Google 
Drive 
<https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1h8Bila2SHRjQlXwVQMf6JSMe0CkMwLLD>

Olen olnud varasemalt ühenduses rekonstrueerimiste teostajaga ning nendelt 
sain järgneva vastuse:

Virgo Savila - INFRAGATE <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >  K, 27. oktoober 2021, 14:31

Piirkonnas puudub sadevete kanalisatsioon.
Vana kanalisatsioonitorustik on likvideeritud, kaevud kinni aetud ja 
toruotsad kaevus tamponeeritud.
Kanalisatsioonitorustik rekonstrueeriti kuna enne jõudis 
kanalisatsioonisüsteemi palju sadevett sh infiltratsiooni kaudu.
Sadevee juhtimne reoveekanalisatsiooni ei ole lubatud.
Sadeveeprobleemide lahendamiseks tuleb leida mingi muu lahendus.

Virgo Savila
OJV projektijuht
Tel 51 72 532

Naabrite kinnistutel, mis mööda Jaama tänavat jooksevat sarnast probleemi 
märgata ei ole. Vihmade ajal muutub aga osa aiast täiesti kasutuskõlbmatuks. 
Tänasel ajal sinna peenraid rajatud pole, aga kui selleks oleks soov, siis 
oleks see mõeldamatu.
Oma mure lahendamiseks öeldi, et Transpordiameti pädevuses on ka sademevee 
juhtimisega seotu.

Milline oleks lahendus sellele probleemile, sest kui tee ei asuks nii palju 
kõrgemal poleks arvatavasti sademevee kogunemist ka niivõrd probleemne.

Palun hoidke kirjalõimes ka poega ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> )

Tänades

Nikolai Ratasepp

5583886